آموزشی

تاریخچه شرکت ریم

شرکت ریم Rheem

شرکت ریم Rheem هم اکنون یک پیشتاز صنعتی در سیستم های گرمایش، سرمایش و واتر هیت است و جز سه تولید کننده برتر آمریکا می باشد. در حقیقت ریم برندی است که با تولیدات سرمایشی، گرمایشی خانگی و تجاری، تبدیل به برترین ارائه دهنده سیستم های تهویه مطبوع شده است.

تاریخچه ریم Rheem :

شرکت ریم Rheem در اواسط سال 1920 زمانی که ریجاد و دونالد ریم کارخانه گالوانیزاسیون خود را در شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا بنا نهادند تاسیس شد. در سال 1930 ساخت واتر هیتر ها را آغاز و در فاصله سال های 194 تا 1950 خط تولید خود را به ساخت واحد های گرمایش خانگی، بویلرهای گازوئیلی و ایر کاندییشنر ها توسعه داد.

در سال 1959 شرکت Rheem امتیاز شرکت تولیدی رود (Ruud)، که در صنعت واتر هیتر با محصولات بسیار خوب و شبکه توزیع گسترده در آمریکای شمالی شناخته شده بود را خریداری کرد. در سال های بعد ریم وارد بازار تهویه مطبوع و گرمایش شد و در اواخر 1960 و اوایل 1970 با رشد سریعی در صنعت تهویه مطبوع مرکزی گسترش یافت.

تاریخچه شرکت ریم

توسعه تولید حرارتی و ایر کاندیشن در Rheem :

در سال 1979 خط جدید تولید سیستم های مرکزی حرارتی و ایر کاندیشن High-Efficiency را آغاز نمود. در سال 1985 امتیاز شرکت رای پک (Ray Pack) که تولید کننده پیشتاز بویلر های با لوله مسی و واتر هیتر های تجاری بوده را خریداری کرد. در سال 1992، ریم کوچکترین دستگاه Gas Furnance خود را که کوچکترین و فشرده  ترین در نوع خود در دنیا بود را به بازار ارائه کرد که تنها با 34 اینچ ارتفاع قابلیت نصب در تمام جهات را دارا بود.

در سال 1994 ریم اولین تولید کننده در دنیا بود که در تمام دستگاه های خود از کمپرسور های scroll استفاده کرد که باعث افزایش چشمگیر راندمان و reliability سیستم های تولیدی گردید و همین طور در سال 1997 شرکت ریم، اولین تولید کننده دستگاه های ایرکاندیشن در دنیا بود که تولید کاندسینگ یونیت و هیت پمپ های remote با S.E.E.R 14 را راه اندازی کرد.

شرکت ریم

استاندارد ها و کیفیت محصولات ریم :

تمام محصولات ریم استانداردهای دقیق صنعتی را در خصوص کیفیت، قابلیت اطمینان و بازدهی بالا در شرایط متنوع آب و هوایی دارا هستند. از طراحی و ساخت تا مونتاژ نهایی محصولات در هر مرحله از پروسه ساخت با دقت مانیتور شده و اندازه گیری می شود تا بالاترین کیفیت، دوام و بهترین کارایی به دست آید. محصولات ریم به صورت مکرر در آزمایشگاه های کنترل کیفیت تست شده و توسط استاندارد های مختلف تایید شده اند. که در ذیل به بخشی از آنها اشاره شده است.

در حقیقت سیاست شرکت ریم ارتقا مستمر کیفیت است تا بتواند با محصولات و خدمات با کیفیت بالا خواسته ها و نیاز های مشتریان را برآورده کند.

 

دفتر مرکزی شرکت Rheem در کجا واقع شده است؟

دفتر مرکزی ریم در آتلانتا در ایالت جورجیا می باشد و کارخانجات آن در فورت اسمیت در ایالت آرکانزاس، مونتگموری در ایالت آلاباما، اوکسنارد در ایالت کالیفرنیا و ایگن در ایالت مینه سوتا می باشد. تمام تجهیزات تولید شرکت ریم، تحت گواهینامه ISO 9001 می باشند. ریم همچچنین در کشور های استرالیا، کانادا و مکزیک نیز دارای سایت تولیدی می باشد.

 

نمایندگی شرکت ریم در ایران

شرکت مهندسی تهویه توچال با هدف نوآوری در صنعت تهوه مطبوع کشور از طریق به کارگیری بهترین های صنعت تهویه مطبوع جهان و شبکه خدمات پس از فروش سریع و گسترده جهت رفاه و آسایش خریداران و کاربران شروع به کار کرده است. شرکت تهویه توچال در حال حاضر نمایندگی محصولات ریم (Rheem) در ایران می باشد و شما عزیزان جهت اطلاع از محصولات و خدمات این برند می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *